Bij Euroradar doen we onze uiterste best om onze kwaliteit voortdurend te verbeteren. Om die reden zijn we ook ISO gecertificeerd. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er ontevredenheid is ontstaan over onze dienstverlening dan horen wij dit graag. Samen kunnen we op zoek naar een oplossing.
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze organisatie en nemen alle klachten of opmerkingen altijd serieus in behandeling.
Geef je klacht of opmerking door
Als je een klacht of een verbeterpunt aan ons door wil geven dan vragen wij je deze te voorzien van onderstaande informatie. Dit zorgt voor een spoedige en correcte wijze van afhandeling.
Formuleer je feedback als volgt:
- binnen 6 maanden na constatering;
- met een nauwkeurige omschrijving van de gedraging waar uw verbeterpunt of opmerking over gaat;
- eventueel met de mogelijke oplossing voor het probleem;
- vermeld uw naam en contactgegevens
Versturen van een klacht of opmerking
Je kunt de eventuele klacht(en) of verbeterpunten vervolgens sturen naar: klachten@euroradar.nl
Werkwijze
Wat mag je vervolgens van ons verwachten:
- Binnen 5 werkdagen krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Als wij vaststellen dat het een klacht betreft welke geen betrekking heeft op onze organisatie laten wij dit direct weten.
- Mocht de klacht wel betrekking hebben op onze organisatie dan wordt deze in behandeling genomen. Dit gebeurt door onze klachtenfunctionaris welke op zorgvuldige wijze onderzoek doet naar de oorzaak van de klacht.
- Wij willen van alle betrokken partijen vernemen wat er is gebeurd en zullen met alle partijen contact opnemen.
- Wij streven ernaar binnen 6 weken een voorstel met een oplossing aan te bieden en met wederzijds instemming zullen wij deze oplossing uitvoeren. Mocht het onverhoopt meer tijd in beslag nemen laten wij dit uiteraard ook weten.